ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΩΝ

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να υποβάλω μια παραγγελία;

Η διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι η κάτωθι:

  • Επιλέξτε μια κατηγορία και στη συνέχεια την υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
  •  Κάντε κλικ επάνω στο είδος που σας ενδιαφέρει και θα δείτε φωτογραφίες, την ονομασία, τον κωδικό αναφοράς, την περιγραφή, την τιμή καθώς και τα συστατικά του.
  •  Επιλέξτε την ποσότητα που επιθυμείτε και προσθέστε το είδος στο καλάθι.
  •  Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε «Καλάθι».
  •  Στη σελίδα «Καλάθι» επιλέξτε αν θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας σε κάποιο από τα καταστήματα Marks & Spencer που εμφανίζονται ή στον χώρο σας (εντός του λεκανοπεδίου Αττικής) και στη συνέχεια πατήστε «Ολοκλήρωση Παραγγελίας».
  •  Επιλέξτε τρόπο πληρωμής από τους διαθέσιμους που αναγράφονται στην ιστοσελίδα

Πως μπορώ να προσθέσω ένα είδος στο καλάθι μου;

Για να προσθέσετε το είδος που επιθυμείτε στο καλάθι, κάνετε κλικ στο σύμβολο «+» κάτω δεξιά από τη φωτογραφία του προϊόντος. Εναλλακτικά μπορείτε να πληκτρολογήσετε την ποσότητα που επιθυμείτε και να πατήστε το σύμβολο «✓» που θα εμφανιστεί στο ίδιο ακριβώς σημείο. Με όποιο τρόπο κι αν επιλέξετε, θα συμπεριλάβετε το είδος στην παραγγελία σας.

Τα προϊόντα που προσθέτω στο καλάθι αγορών μου φυλάσσονται αυτόματα για μένα;

Το γεγονός ότι ένα προϊόν προστέθηκε στο καλάθι δεν εγγυάται ότι πραγματοποιείται και η κράτησή του. Υπάρχουν προϊόντα με μεγάλη ζήτηση που μπορεί να εξαντληθούν πριν την επιβεβαίωση της αγοράς, παρόλο που ήταν διαθέσιμα την στιγμή που τα προσθέσατε στο καλάθι.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου σε συσκευασία δώρου;

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι δυνατό να διατεθούν και σε συσκευασία δώρου. Μπορείτε να επιλέξετε αυτή τη δυνατότητα αναφέροντας στο πεδίο «Σημειώσεις παραγγελίας» ότι επιθυμείτε η παραγγελία σας να είναι σε συσκευασία δώρου.

Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο είδος;

Τα προϊόντα είναι ταξινομημένα σε διάφορες κατηγορίες και κάθε κατηγορία σε υποκατηγορίες. Μπορείτε να μεταβείτε στην αντίστοιχη υποκατηγορία στο ανάλογο μενού στη σελίδα μας, για να δείτε τα προϊόντα που περιέχει. Ανάλογα με την υποκατηγορία που επιλέξατε θα δείτε την σελίδα με τα διαθέσιμα προϊόντα της υποκατηγορίας αυτής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης στην αρχή της σελίδας για να εντοπίσετε τα είδη που ψάχνετε.

Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

Πρέπει να πραγματοποιήσω την εγγραφή μου για online αγορές;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και ως επισκέπτης. Παρόλα αυτά, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό, συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία. Σε μελλοντικές παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα μας δεν θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Γιατί να γίνω μέλος στο marksandspencerfood.gr;

Κάνοντας εγγραφή και όντας πλέον εγγεγραμμένο μέλος του marksandspencerfood.gr θα έχετε την δυνατότητα να διατηρείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας καθώς επίσης και να δημιουργείτε λίστες με τα αγαπημένα σας προϊόντα.

Πώς αλλάζω τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού μου;

Αν θέλετε να διαφοροποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας, μπορείτε να εισέλθετε στο λογαριασμό σας και να τροποποιήσετε όποια από τα στοιχεία επιθυμείτε.

Μπορώ να παραλάβω σε άλλη διεύθυνση από εκείνη που έχω στον λογαριασμό μου;

Η δυνατότητα παράδοσης της παραγγελίας σας σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που φαίνεται στην εγγραφή σας, υπάρχει. Το μόνο που χρειάζεται είναι, κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας να δηλώστε την νέα διεύθυνση στην οποία θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας.

Θέλω να ενημερώνομαι για τις προσφορές και τα νέα προϊόντα. Τι να κάνω;

Μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στο newsletter μας! Με την εγγραφή σας στο newsletter μας θα λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail με τα νέα προϊόντα και τις προσφορές μας. Στην ιστοσελίδα μας υπάρχει πάντα ένα πλαίσιο που σας καλεί να εγγραφείτε στο newsletter.

Σας ενημερώνουμε ότι με την εγγραφή σας, αποδέχεστε αυτόματα την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων μας.

Μπορώ να ακυρώσω την εγγραφή μου στο newsletter;

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή την εγγραφή σας μέσω του συνδέσμου που θα βρίσκετε στο κάτω μέρος του εκάστοτε newsletter που σας έχει αποσταλεί από το Marks & Spencer Food.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κάντε κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό?» που βρίσκεται κάτω από τα πεδία συμπλήρωσης του email και του password. Θα σας σταλεί ένα e-mail με οδηγίες πως να βάλετε καινούριο κωδικό.

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Αφού βάλετε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail καταχώρησης της παραγγελίας σας. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο παράδοσης θα χρειαστεί κάποιο διάστημα για την προετοιμασία της παραγγελίας σας. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη επικοινωνούμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail για να συμφωνηθούν οι απαραίτητες λεπτομέρειες της παραλαβής/παράδοσης  της.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνία», για να σας δώσουμε πληροφορίες σχετικά με τη κατάσταση της παραγγελίας σας.

Τα προϊόντα που έλαβα είναι λάθος ή ελαττωματικά. Τι να κάνω;

Εάν βρείτε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνία», αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τον κωδικό του προϊόντος, συμπεριλαμβάνοντας και την περιγραφή του προβλήματος.

Τι πρέπει να κάνω εάν κάποιο από τα είδη που παρέλαβα είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα;

Εάν βρείτε κάποιο από τα είδη που παραλάβετε είναι διαφορετικό, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνία».

Σε αυτή την περίπτωση θα προσπαθήσουμε να αντικαταστήσουμε το λανθασμένο είδος χωρίς επιπλέον χρέωση. Εάν το είδος είναι σε έλλειψη τότε θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με διαφορετικό προϊόν δική σας επιλογής.

Θα λαβώ το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω στη φωτογραφία;

Οι φωτογραφίες έχουν υψηλή ποιότητα, ώστε να παρουσιάζουν όλα τα προϊόντα με κάθε λεπτομέρεια. Ωστόσο, είναι πιθανό να βρείτε διαφορές. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι κάνουμε τα πάντα για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας έχουν πλήρη εικόνα του προϊόντος, αλλά μπορεί να υπάρχουν μικροδιαφορές στο χρώμα ή στα προϊόντα των οποίων η πρώτη ύλη και η διαδικασία παραγωγής επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, όπως τα χειροποίητα προϊόντα.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φαίνονται στην ιστοσελίδα εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες (φυσικά υλικά, διαφοροποιήσεις στην μαζική παραγωγή, συνθήκες φωτογράφησης κτλ.), συμπεριλαμβανομένων και των ρυθμίσεων οθόνης της συσκευής σας.

Πώς μπορώ να γνωρίζω αν έχω ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελία μου;

Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί όταν λάβετε επιβεβαιωτικό e-mail το οποίο περιλαμβάνει και τα προϊόντα που έχετε επιλέξει.

Αφού ολοκληρώσω την παραγγελία μου και πριν την παραλάβω, μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια αλλαγή στα είδη που έχω βάλει στο καλάθι μου;

Σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνία».

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο εφόσον δεν έχετε λάβει το e-mail ολοκλήρωσής της. Στην περίπτωση αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνία». Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Όρους & Προϋποθέσεις.

Σε ποιες περιοχές κάνετε παραδόσεις;

  • Για παραγγελίες εντός του λεκανοπεδίου Αττικής:

Παραδόσεις κατ’ οίκον πραγματοποιούνται μόνο εντός του Λεκανοπεδίου Αττικής. Καταχωρίστε τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και μάθετε άμεσα εάν η περιοχή σας εξυπηρετείται.

Επίσης έχετε την επιλογή να παραλάβετε από συγκεκριμένα καταστήματα του δικτύου μας και αυτά είναι τα :

  1. Marks & Spencer Ερμού – Διεύθυνση: Ερμού 33-35 , Τ.Κ 10563
  2. Marks & Spencer Γλυφάδα – Διεύθυνση: Λεωφόρος Βουλιαγμένης 85, Τ.Κ 16674
  • Για παραγγελίες εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής:

Για παραγγελίες συνολικής αξίας 40€ και άνω πραγματοποιούμε παραδόσεις σε επιλεγμένα καταστήματα Marks & Spencer.

Συγκεκριμένα:

  1. Marks & Spencer Βόλος – Διεύθυνση: Ερμού 186 Τ.Κ. 38221
  2. Marks & Spencer Ρόδος – Διεύθυνση: Αλεξ. Διάκου8 Τ.Κ. 85100
  3. Marks & Spencer Ηράκλειο Κρήτης – Διεύθυνση: Δικαιοσύνης 19 Τ.Κ. 71202
  4. Marks & Spencer Χανιά – Διεύθυνση: Χιωτάκη 22, Τ.Κ. 73134
  5. Marks & Spencer Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos – Διεύθυνση: 11ο χλμ εθνικής οδού, Α/Δ Θεσσαλονίκης Ν. Μουδανιών, Θεσσαλονίκη 57001

Τα κατεψυγμένα είδη παραδίδονται μόνο εντός Λεκανοπεδίου Αττικής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Μετά την παράδοση/παραλαβή της παραγγελίας μου, πώς μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα;

Με βάση την εμπορική πολιτική της Εταιρείας μας, δεν επιτρέπονται αλλαγές/επιστροφές σε είδη τρόφιμου.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Έχω στη διάθεσή μου έναν κωδικό προσφοράς. Πώς μπορώ να τον χρησιμοποιήσω;

Όταν φτάσετε στην προβολή του καλαθιού σας, μπορείτε να συμπληρώσετε τον εκπτωτικό κωδικό στο πεδίο «Κωδικός Κουπονιού» και η έκπτωση θα αφαιρεθεί αμέσως από την συνολική αξία της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό προσφοράς ανά αγορά.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιώ στις αγορές μου;

Μπορείτε να επιλέξτε μεταξύ διαφόρων τρόπων πληρωμής.

Για παραδόσεις κατ’οίκον μπορείτε να επιλέξετε:

  • online πληρωμή με την χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα,
  • πληρωμή κατά την παράδοση της παραγγελίας στην πόρτα σας, με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω POS.

Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή από κάποιο κατάστημα η πληρωμή μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε αποδεκτό τρόπο πληρωμής διαθέτουν τα καταστήματα Marks & Spencer

Μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου μέσω τραπεζικής κατάθεσης;

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Θα σας παραχωρήσουμε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο πρέπει να γίνει η κατάθεση.

Πρέπει να υποδείξετε το ονοματεπώνυμό σας και τον κωδικό της αγοράς σας στα στοιχεία της κατάθεσης, όπως ακριβώς αυτό καταχωρήθηκε όταν έγινε η παραγγελία. Η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αν λάβουμε την κατάθεση ή μας προωθήσετε μέσω e–mail το αντίστοιχο αποδεικτικό.

Η κατάθεση πρέπει να γίνει μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Αν το αντίστοιχο ποσό δεν κατατεθεί μέσα σε 72 ώρες, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας μου;

Ναι. Στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε το πεδίο «Επιθυμείτε τιμολόγιο» και να συμπληρώσετε τα στοιχεία έκδοσης του τιμολογίου που απαιτούνται.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

  • Για παραγγελίες εντός του λεκανοπεδίου Αττικής:

Για παραγγελίες συνολικής αξίας 40€ και άνω γίνεται παράδοση κατ’ οίκον χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 40€ μπορεί να γίνει παραλαβή της παραγγελίας σας σε επιλεγμένα καταστήματα Marks & Spencer Food χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.

Συγκεκριμένα:

Marks & Spencer Ερμού – Διεύθυνση: Ερμού 33-35 , Τ.Κ 10563

Marks & Spencer Γλυφάδα – Διεύθυνση: Λεωφόρος Βουλιαγμένης 85, Τ.Κ 16674

  • Για παραγγελίες εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής:

Για παραγγελίες συνολικής αξίας 40€ και άνω πραγματοποιούμε παραδόσεις σε επιλεγμένα καταστήματα Marks & Spencer χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.

Συγκεκριμένα:

Marks & Spencer Ρόδος – Διεύθυνση: Αλεξ. Διάκου8 Τ.Κ. 85100

Marks & Spencer Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos – Διεύθυνση: 11ο χλμ εθνικής οδού, Α/Δ Θεσσαλονίκης Ν. Μουδανιών, Θεσσαλονίκη 57001

Marks & Spencer Ηράκλειο Κρήτης – Διεύθυνση: Δικαιοσύνης 19 Τ.Κ. 71202

Marks & Spencer Χανιά – Διεύθυνση: Χιωτάκη 22, Τ.Κ. 73134

Τα κατεψυγμένα είδη παραδίδονται μόνο εντός Λεκανοπεδίου Αττικής.

ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ – ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

Τι ώρες γίνονται οι παραλαβές των παραγγελιών από το κατάστημα Marks & Spencer που έχω επιλέξει;

Οι παραλαβές μπορούν να γίνουν κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας. Αναλυτικά μπορείτε να τις βρείτε εδώ

Από ποια καταστήματα μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ:

Marks & Spencer Γλυφάδα – Διεύθυνση: Λεωφ. Βουλιαγμένης 85, Τ.Κ. 16674

Marks & Spencer Ερμού – Διεύθυνση: Ερμού 33-35, Τ.Κ. 10563

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ:

Marks & Spencer Ρόδος – Διεύθυνση: Αλεξ. Διάκου 8 Τ.Κ. 85100

Marks & Spencer Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos – Διεύθυνση: 11ο χλμ εθνικής οδού, Α/Δ Θεσσαλονίκης Ν. Μουδανιών, Θεσσαλονίκη 57001

Marks & Spencer Ηράκλειο Κρήτης – Διεύθυνση: Δικαιοσύνης 19 Τ.Κ. 71202

Marks & Spencer Χανιά – Διεύθυνση: Χιωτάκη 22, Τ.Κ. 73134

Τι θα συμβεί αν απουσιάζω κατά την παράδοση;

Σε παραδόσεις πάντα φροντίζουμε να παραδίδουμε την παραγγελία σας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας, προκειμένου να δρομολογήσουμε την παράδοση συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί. Οι εκτιμώμενες ώρες παράδοσης είναι οι ακόλουθες, με εξαιρέσεις κατά περιόδους:

Δευτέρα: 09:00 -17:00

Τρίτη – Παρασκευή : 08:00 – 20:00

Σάββατο : 09:00 – 17:00

Σε περίπτωση που, κατόπιν επικοινωνίας και κοινής συμφωνίας παράδοσης, η οποία έχει προγραμματιστεί συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, τελικά θα απουσιάζετε από τον χώρο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να δρομολογηθεί η παράδοση εκ νέου.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τους Όρους & Προϋποθέσεις.

Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης στα καταστήματα Marks & Spencer;

Αν έχετε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, προκειμένου να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας έχει φτάσει. Η παραγγελία σας παραμένει διαθέσιμη για παραλαβή για 3 εργάσιμες ημέρες. Το άτομο που θα προσέλθει για να παραλάβει το δέμα θα πρέπει να δείξει τον αριθμό παραγγελίας και την ταυτότητα του.

Πόσες μέρες χρειάζονται για να φτάσει η παραγγελία μου;

Η παραγγελία θα είναι διαθέσιμη εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος 1-8  εργάσιμων ημερών – εκτός απροόπτου. Το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, το μέγεθος της παραγγελίας, κλπ.

Γιατί η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει;

Υπάρχει το ενδεχόμενο η παραγγελία σας να καθυστερήσει για κάποιον από τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας.
  • Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του (πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά καταχωρημένα).